The much needed after workout progress selfie 🙌
Reminds me of @young_jun02 and @frankiefrankoh lmao I just wanna lose my pooch though. 😭🙌
Fun night!!!!  (at Revolver Video Bar)
Mornin puta sucias…lmao lost my name tag so today I’m Alberto lol #workflow (at The Wizarding World of Harry Potter (Universal Studios Hollywood))
Uhmmm yeah that would’ve been helpful earlier…. 😂 #hotmess  (at Revolver Video Bar)
Turnt the fuck up lol #goodnight
☀️✌️
Current mood… ✌️💁#kimkardashian
Ughhh it’s Monday and I’m back at work… Can I go back to the beach!!!
#sundayfunday #legsfordays (at Leo Carillo Beach, Malibu CA)
#sundayfunday 🙌 (at Santa Monica Beach)
👾👾👾👾👾👾 #realtalk
😒🔫 FML I can’t sleep so lemme take a #selfie.
Such a good day for #teamapple lol #iosxyosemite and #ios8 #teamiphone 🍎🍏🍎🍏🍎🍏
Let’s do this!!!!!! #horrornights #universal